fredag, januari 14, 2011

Kilon

Idag har jag varit på xtravaganzas viktcenter och vägt mig för första gången sedan invägningen. Det har gått en månad sen dess. Då, 15 december, vägde jag 81,2 kg och hade en fettprocent på 38,5 %. Idag, 14 januari, väger jag 70,3 kg(!!!!) och har en fettprocent på 36,2 %. Jag har alltså gått ner 10,9 kg på en månad! Det känns jättebra! Och jag både känner och ser det på kroppen. Ikväll blir det nog till att prova jeansen igen! =)
Resultatet motiverar mig att fortsätta med shakerna ett tag till. Jag kommer ta en vecka i taget och se hur det går. Det får mig också att reflektera kring tiden på mitt mål och jag inser att jag verkligen inte trodde att jag skulle gå ner så fort. Juni! Det är ju en evighet tills dess! Haha! =)
Nu ska jag väga mig på mitt wii och se om jag kan lita på den apparaten.
Ha en toppen helg!
KramKram
ps. jag ska lägga in en bild på mig när jag började och en hur jag ser ut nu. men nu är jag för exalterad för det =)

1 kommentar:

  1. Grattis!! 10 kilo det är ju jättebra! Har hört att Xtravaganza ska vara jättebra så kul o se nån mera som lyckas! Bra o veta att det finns lite mer extrem metoder sen om man inte skulle gå ner dom där sista gravidkilona ;)

    SvaraRadera