fredag, januari 21, 2011

Upp och ner

Livet går verkligen upp och ner. Igår var jag jättedeppig. Inget kändes bra, jag kände mig ensam och koko av att vara hemma. Sen kände jag mig dum för att jag inte tyckte att det är underbart att vara hemma med Märta. Då blev jag mer deppig och så fortsatte det. Urlöjligt egentligen men ibland spårar tankarna ur. Jag var också godissugen för första gången på helfart. Jag ville köpa en stor påse godis och ligga i soffan hela dagen. Det gjorde jag självklart inte. Idag mår jag mycket bättre! Jag är pigg och glad och inte ett dugg sugen på godis. Jag och Märta har haft en jättebra dag! Nu ska vi snart åka till torp och kika och hämta henric på jobbet.
Kramkram

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för dig o tycker verkligen du är skitduktig Josse

    SvaraRadera