måndag, januari 03, 2011

Mått och bild

När jag började på xtravaganza så skrev jag ut mina startmått, min startvikt och en bild på mig. Tanken var att jag skulle uppdatera dessa mått ungefär en gång i veckan. Det är inte riktigt så enkelt att mäta sig som man kan tro. Hur ska man veta att man mäter på samma ställe som förra gången? Så det stuntar jag i. Dessutom känner jag inget behov av att veta de exakta centimetrarna som har försvunnit runt min mage. Jag både ser och känner att de har försvunnit och det räcker för mig. Mina jeans närmar sig att jag kan använda dem snart. Jag har smalnat i ansiktet och på magen. Det känns toppen! På bara några veckor! =) Jag kommer att väga mig en gång i månaden på viktcentret och då kommer jag redovisa med bild och vikt. Nu ska jag leka med min dotter istället.
KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar